Heej ;3 Zrobiłam wczoraj stylizację, lecz nie dodałam jej z braku czasu. Przepraszam. Sami wiecie, koniec semestru. Kartkówki, sprawdziany... poprawa ocen. Jednym słowem MASAKRA. No ale trzeba sobie radzić. ( : Ok. A teraz stylizacja.
 |
| Biało-czarno-czerwono. |
|
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz